2011.10.26

Hade fullt upp hela dagen igår.. hua.
Henrik har tatuerade sig och jag har var på kyrkis och tog en sväng på dollarstore.
Åkte sedan hem till Emilie och busade en stund så gick vi sedan ner till Henrik och Per som precis blivit klar på Henriks arm när jag och Varga kom hem.
Då tog vi bussen hem och jag började med maten som igår bestod utav potatisbullar. :)
Enkelt och gott.

idag har jag planerat att inte göra ett skit.
men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog gå upp och måla en sväng på listerna och börja greja nere.
Imorgon ska vi åka och handla lite mat och några lister som fattas.
Såklart så räknar man ju fel när man handlar..

nä nu ska jag göra lite lunch sen blir det att börja skriva lista. :)



eellaaa

Det gör vi :D



Jag fick det gratis när jag handlade Alvedon. Vichy fyllde 1 år. Men rengöringstuben kostar 124 kr och sprayen går på ungefär samma :)

Kramisar

2011-10-26 ▫ 13:37:30
http://eellaaa.blogg.se/
Sandra

saknar dig sötfia. vi borde ses nått!

2011-10-26 ▫ 14:35:53
http://solochic.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: