2011.10.09

Nu är det inte många dagar kvar tills min operation!
Längtar så otroligt mycket!

Igår var jag och Jossan och handlade massa lister och handlade mat.
köpte mig även en rosa korg till mina garnnystan som bara ha legat och i en ful påse.


Vårat vardagsrum just nu.. listerna är så lång..vet inte riktigt vart dom ska vara.



Gjorde även en lite makeover på mig själv igår och måste ju säga att jag är ganska nöjd. :)
Nu ska jag bara vänta in mina fjäderextensions.
Håret ska få "vila" fram tills jul då ska jag sätta in hårförlängning.


Blev en snygg page med lugg, svart färgning.
(ursäkta att jag är osminkad)


Tycker så synd om Henrik som behövde gå till jobbet idag..
Han gick klockan 6 imorse då lär det lätt ha varit några minusgrader, med tanke på att nu när klockan är halv 9 så är det bara ynka 2 plusgrader.
BRRRR...

Bild tagen vid 7...


Ha en trevlig dag allihopa!
Själv ska vi nog in till birsta.
Såg en jätte fin fleeceoverall åt stumpis på ICA MAXI.



Carro

Hur mycket kostar operationen ?

2011-10-09 ▫ 17:30:33


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: