Update ♥

Idag kom ännu en tand upp i Vargas mun.
Så nu finns det 9 VASSA gaddar i hennes mun.
Tiden går så otroligt fort.
Hon går mer och mer för varje dag.. så snart springer väl hon. :)

Ska sätta mig nu och göra klart inbjudningskorten till hennes kalas.
Det kommer bli på onsdagen 30 NOVEMBER!
Just pga att vi ska ner till Sthlm för att pappa Henrik ska få vara med på hennes första födelsedag.

Håll utkik i brevlådan, inbjudan kommer till veckan och önskelistan ligger ju i mappen "VARGA♥"



eellaaa

tack :D Nä det är en annan stickad, men jag förstår vilken du menar :) Den är dock slutsåld på nätet när jag kikade sist :(



Tack så mycket :D Det ska jag göra!

Hoppas inte att Varga får för sig att bitas en massa nu då med små gaddarna :P

Kramar

2011-11-13 ▫ 21:45:34
http://eellaaa.blogg.se/
Louise - Tvillingar i magen

Sv: blev ingen farsdag present till Tommy!:( Det är envisa bebisar de här! :p

2011-11-14 ▫ 09:53:01
http://louiserautio.webblogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: