2011.11.29

Imorgon skall vi ha kalas för lilla Varga.
Det ska bli så otroligt mysigt att se hon öppna presenter och se vad hon tycker om tårta ;)

Idag har jag varit en sväng till Birsta för att inhandla ett nytt handtag till balkongdörren.
(Henrik bröt ju av den gamla)
Har även haft visning för lägenheten och det gick bra.
Dom skulle höra av sig när dom pratat klart.

Telefonen har ringt hela dagen.
Så just nu har jag 2 visningar imorgon eftermiddag/kväll samt 2 visningar på tisdag nästa vecka.

Innan visningen så kom Ella och Tomas förbi och grattade Varga i förskott.
Varga fick 2 paket men hon var mest intresserad utav det fina kortet!
Nyckelpiga och prickarna var av sammet,väldigt smekvänlig ;).

Hon fick ett par rejäla vinterskor och en jätte söt Cardigan. :)
TACK SÅ HEMSKT MYCKET!




Nu ska jag ställa mig och baka inför morgondagen..orkar inte slå på nå stort.
vi hörs av imorgon då det blir något inlägg om presenterna och om dagen.



sov gott, det kommer JAG göra.



eellaaa

Varsågod vännen! :D

Jag önskar att skorna fanns i en strl åt mig också haha xD Jätte fina ju!



Hoppas att dagen idag går kanon och att Varga har en underbar dag <3

2011-11-30 ▫ 15:18:08
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: