2011.11.16

Jahapp.. idag har man sovit i 10 minuter..vaknat.. sovit 10 minuter..vaknat.
hållit på så hela natten så idag så har man fina svarta påsar under ögona och en super grinig unge.

Varga skulle sova sin första nap vid 10 men istället så somnar hon 12.
gallskrik och panik.

Inatt var nämligen första natten utan NAPP.
Varför säger många?
Jo.. för jag vill verkligen inte att Varga ska behöva vara "beroende" av napp för att kunna somna.
En vana som är så himla enkel att bryta..speciellt nu när dom är små.
Varför ska jag då gå och ha den här "fula" ovanan i flera år och hålla på att bråka med henne när hon är 3-4 år och ska ge nappen till "tomten"?
Nej.. gör mitt liv enklare och bryter den fula ovanan NU.

håller även på att greja och dona med henne sovtider och mattider.
Nu ska vi fan få ordning på allt.

Nu ska ja passa på att sminka och göra mig klar så jag slipper se ut som en zombie.



Eellaaa

Dessutom förstörs inte hennes tänder om hon slutar i tid :) det är ju ett plus! Ha det bra vännen!

2011-11-16 ▫ 18:38:38
http://Http:// eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: