2011.11.02

Hua vilken dag..
Vi är helt slut här hemma.. både jag och Varga är helt sjukt förskyld.
Imorse så kändes mitt huvud som en stor bomb och mina ögon var hur svullen och torr som helst.
Varga är ju hur grinig som helst för att hon håler på att få tänder och nu har hon även förskylning och feber.
Stackars liten..hon ligger och grymtar som en liten gris i sängen nu.

Själv har jag precis slängt ihop middagen så den är i ugnen.
Blir potatisgratäng och helgskinka :) MMmmmmMmm
Lilllördag var de idag va? :)

Imorgon är Henrik ledig så då ska vi åka och handla lite matrial och göra klart.. så jävla less på den här lägenheten nu.
Vill bara komma härifrån.

Se om Henrik får sitt samtal imorgon då.. :) Hoppas Hoppas!!


Ni har väl inte glömt att rösta?
http://thevoicesverige.tv4.se/2011/auditions/angla-norberg/


Nu blir det att sätta sig i soffan och pyssla och kolla på "Den stora matresan" Med Per Morberg!
Dagens mys! :)



Någon dag sedan.. Jäkla Busunge!


Mamma mys!



Elin

hahahhaha lillstrumpan i toan! <3

2011-11-05 ▫ 12:53:24
http://doyathang.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: