Ziperall

I LOVE MY ZIPERALL!

Den har äntligen kommit och som jag har väntat och väntat..
sitter i den just nu och det är det skönaste jag någonsin haft på mig!
den är dock otroligt varm.

Ikväll ska jag mysa med zippisen och min nya fina kopp som jag köpt ;)


Torsdagsmys på hög nivå.




Emilie

Ja dom är otroligt sköna, men som sagt varma:) På vinterhalvåret är dom underbarare ;P



Jag var in på Åhlens idag inne i stan och hittade dom där rosa solglasögonen. Jag kunde inte låta bli så jag köpte dom till Ellen. Hoppas du inte blir arg att Ellen och Varga blir likisar ;) Kram Kram

2011-05-12 ▫ 16:57:32
http://emiliejohansson.blogg.se/
Elin

Stora grattis till ziperall företaget att dom ökade takten på leveransen! Tjohoo! :D håller med om värmen.. dra åt helvete. men kyliga nätter och vinterhalvåret är det awesome! Tack för kommentaren vännen min! puss <3

2011-05-12 ▫ 23:00:33
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: