update

Nu har vi ätit wok och är mätt och glad.
Stumpan har somnat och det är så skönt att äntligen kunna sminka sig, gått och burit på grinungen hela dagen.

Igår vad vi ju som sagt på stan och hem följde lite smink och ett par skor.
Henrik tatuerade sig även.
Den är inte klar än.. det blir svart skuggning över hela armen på fredag tror jag.
Bilder kommer när den är klar :)
Ska bli riktigt spännande och se hur det blir i helhet.

Knäppt kort på skorna iallafall som jag ska ha till klänningen på dopet.
gjorde ett otroligt kap!


Köpte dom för ENDAST 100 KRONOR!!
helt fantastiskt :)



Marlene Andersson

Snygga skor...

2011-05-15 ▫ 18:49:34
Emilie

Ja det var riktigt mysigt :) Jag skulle oxå vilja gå på himla. Kroppen är som den är, men det är nog ingen som bryr sig. Är det nån som kollar så kollar dom hellre på Ellen än mig iaf ;P

2011-05-15 ▫ 21:59:05
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: