Städkväll

Nu har jag tokstädat lägenheten så nu går det att bo här igen ;)
Hela köksbordet ser ut som ett berg med papper och tyg.
Det är mitt såkallade pysselbord.

Håller på att sy en klänning åt stumpan.
såhär ser mönstret ut :)
Fick inspiration från klänningen på Lekmer.se , jag har ju marinblått tyg hemma så varför inte?

Påminnelse åt mig själv!!
(måste köpa dragkedja och lite sidenband.)

 Bild är lånad från www.lekmer.se
Märke Jocko



Jenny

Ja men jag har ju förstått att du är Jens syster. :) Och jag har även hört om din förlossning. Min är ju ingenting i jämförelse, inte för att jag egentligen tycker att min var så märkvärdig ändå.

Nella är 8 månader, hon är 3,5 månad yngre än Jolie. Men de är ju "lika gamla" så de kommer gå i samma klass om vi har nån skola kvar här uppe då vill säga- :/

Klänningen var jättesöt, men jag skulle ha köpt den då mina sykunskaper sträcker sig till garddiner och kuddfodral typ. :)

2011-05-10 ▫ 08:14:25
http://jjennsan.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: