Morsdag!

Idag vaknade jag vid 8 av världens gladaste bebis!
jag förstog att dagen skulle bli perfekt!

jag gjorde ordning frukost och väckte henrik vid 10.
Åt världens godaste varma mackor.
Fralla,tomat,skinka,ost,oregano :)
Nypressad apelsinjuice till.

Drog iväg till Sörberge för att besöka mammas grav.
Köpte en fantastiskt fin blomma (se bild nedan)
Den är gjord i en hjärtkruka.
Efter vi varit i Sörberge hoppade vi av i Birsta.
Henrik gick åt sitt håll och jag åt mitt.
Jag handlade lite mat och hann även springa in på Lindex och inhandla 2 nya kläder på rean åt Varga.
Blev randig tjocktröja och en jätte fin jumpsuit.

 Henrik kom sedan med min morsdagspresent.
JAG FICK EN HUSHÅLLSASSISTENT!
nu kan jag äntligen baka mina underbara bröd.
lägger upp bilder sen.
Fick även blommor såklart :).
MIN UNDERBARA MAN!
- jag älskar dig -


Blomman till mammas grav!
Jag saknar dig så otroligt mycket mamma, jag önskar varje dag att du hann träffa Varga.
Det gör så himla ont i mitt hjärta fortfarande fast att det blir 4 år i September..
det är så orättvist.




Bjuder på en sommarklädd liten tjej idag!
(ursäkta dålig bildkvalité, svårt när hon inte vill vara still)



näe, nu ska vi ta och äta lite mat ute på balkongen.






NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: