Godnatt

Suttit hela kvällen och dregglat över en vagn som jag verkligen vill köpa.
Henrik är inte riktigt helt övertygad än, men han tycker att det är en jätte fin vagn.
Sitter och tittar på ebay och det är en otrolig prisskillnad om man ska jämföra priser.

Det är en vagn som heter Baby jogger city select.
finns i 4 olika färger:
Röd/svart , Svart , Vit/svart och lila/svart.

Själv skulle jag nog helst vilja ha den helsvarta då det är enklare att kombinera med fina detaljer.
Det jag ÄLSKAR med den här vagnen är att den kan användas på så himla många olika sätt närmare sagt 18 olika kombinationer.
Det är både en singelvagn och en syskonvagn i samma.

Hur smidigt är inte det??






(Lilla Ellen på golvet i bakgrunden)


natti natti



Emilie

Haha jag trodde att dockan var Ellen men när jag tänker efter så var hon ju aldrig utanför liggkorgen;P Haha

2011-05-12 ▫ 08:30:00
http://emiliejohansson.blogg.se/
Anna-Sara

Vi köpte den på barnens hus i skellefteå och vi är mycket nöjda. Den kostar ju en del men helt klart värd pengarna! :)

2011-05-12 ▫ 15:47:08
http://ensannsaga.blogspot.com


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: