2011.05.31

Dom ville ha mig kvar men jag tjatade och fick åka hem.
skulle komma in om det var minsta lilla.
Jag vill ju följa med när stumpan ska vaccinera sig och väga sig.
Så vi ska ta bussen som går 10.55.
Inge vidare mycke sömn men jag överlever nog.
det blir tidigt kväll.


Jag fick som sagt en spruta och så fick jag avakta om det släppte och visst blev det bättre men långt ifrån borta.
Så jag fick ligga kvar ett tag till och efter det fick jag 1 voltaren tablett och då blev det lite bättre.
men fortfarande inte helt borta.
jag var så otroligt trött så jag tjatade att få gå hem och ja sa att jag skulle komma in om det var någonting jag bor ju bara 10 minuter gångväg ifrån.
så då blev vi hemsläppta.
Nu har vi slagit till på 3 timmar sömn.
Varga ville kliva upp klockan 9, så det var bara att pallra sig upp.
Jag känner av gallan fortfarande.. men det gör inte speciellt ont.
mer ett obehag.

näe, nu ska ja springa måste klä på mig
vi hörs senare.



Erika

Ska du få operera bort din gallblåsa?

2011-06-04 ▫ 19:43:26
http://www.mylittlewords.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: