2011.05.30

Idag har vi varit på BVC för informationsmöte om tandvård.
Det var ingenting nytt..
Efter BVC besöket gick jag upp till Emilie och Ellen.
Massa mys med hoppgunga,kladdkaka,cola och massa skitsnack. ;)

Imorgon ska vi till BVC igen och då är det tajm för sprutor och läkarbesök.
usch, så imorgon lär vi vara hemma hela dagen.

Just nu håller jag på att baka ännu mer med min köksassistent.
Det blir Gifflar med Vallmofrö.
(kommer bilder och recept när dom är klar)
Medans degen håller på att jäsa tänkte jag fortsätta
vika alla j-vla kläder som vi tvättat.
Varför viker vi inte tvätten direkt när vi har tvättat dom.. nej vi ska vänta tills allt är tvättat och torkat så vi kan stå i flera j-vla timmar och vika.

Varga var inge rolig idag att natta.. hon ville inte somna.
hon skrek och skrek..
men nu sådär 45 minuter senare så sover hon.
Tjurunge

Tänkte slänga upp lite bilder från idag men jag har inte orkat ladda in dom på datorn än.
det får bli i ett senare inlägg idag med bröden.

nä, nu kallar tvätten på mig..

suck





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: