2011.05.28

Nyss kommit hem ifrån ett äventyr på Birsta.
Handlat nya byxor och t-shirts åt henrik (väldigt behövligt)
Jag tittade efter dom perfekta shortsen.
har sett dom på Rut. mfl och kollat på dom länge.
Idag skulle jag äntligen pröva dom och köpa dom.
tro inte på fan att dom var slut.. fanns bara 36 och det får jag knappast på mig.
arg som ett bi blev jag.. :(
Då gick vi och handlade mat istället.

Imorgon firar jag min första Morsdag! ska bli super mysigt.
Henrik ska åka iväg på morgonen och inhandla någon present åt mig.. han hittade ingenting idag.
Senare på dagen ska vi åka ut till min mammas grav och sätta blommor och ljus.
Kanske tillomed går förbi Vargas Gammel mormor och morfar.

Nä, nu ska jag natta stumpan hon är super trött.
Sen ska vi börja packa upp alla matvaror.

Jo föresten.. här är en bild på chokladpuddingen jag gjorde igår.



Dagens Varga



Emilie

Den chokladpuddingen skulle sitta fint i min mage ;) Till veckan kanske, hihi!;) Kram på dig

2011-05-28 ▫ 22:30:15
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: