2011.05.11

Hämtade ute lite paket idag.

i ett utav paketen var det...


Saker från Pandurohobby :
Mönstersax
Brun fin penna
håltång
bokstavsschablon
kuvär
tejp

Skall knäppa kort på det jag också hämtade ut.. men det får bli lite senare! :)



Var ju även på Birsta med Emilie och Ellen.
Fick ju såklart med mig lite saker för mycket saker därifrån.. skulle ju bara komma hem med solglasögon.
Men istället blev det inga solglasögon.


Lindex:
Vit solhatt med brodyr och rosett
Randig kortärmad body
Strumpor som jag fick gratis (kupong från liberolådan)

Kappahl:
Vit UNDERBAR klänning

Köpte även ett paket åt min älskade brorsdotter!
Hon firar ju sin första födelsedag nu på Lördag!
Fasters stortjej!



Jenny

Åh, va klänningen var somrig och fin! :) Gillar alla deras Vintage Stories-kläder, även de för lite äldre flickor! ;)

2011-05-12 ▫ 08:15:11
http://jjennsan.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: