2011.05.06 uppdatering

Idag tog jag och lilla familjen en sväng in till birsta för att handla hundmat och lite mat.
Gick även till bageriet på coop för att prata om doptårtorna!
Det kommer bli 3 stycken tårtor och massa massa andra bakverk!
Super bra! :)

Imorgon ska jag passa på att baka på kvällskvisten.
Då blir det mockabitar och drömmar.


Det har nästan dubblats i besökare dom 3 senaste dagarna! :)
kan ni inte lämna ett spår efter er så jag vet vilka som kikar in?

Ha en trevlig fortsatt Fredag kväll!



Elin

MOHAHHAHAH!!! den som väntar på något gott?? Fast jag använder den inte... André sitter och myser i den. haha. PUSS <3

2011-05-06 ▫ 22:36:51
http://galleri.blogg.se/doyathang
Elin mamma till theja

hehe japp tycker man men trolla kan man inte =( samma gäller här kommer knapt ihåg den första tiden den ha juh bara rullat förbi en.. Min förlossning gick både bra och dåligt den gick fort men hon fastnade så då fick jag mycket panik och då vart det juh inget vidare alls men till slut så kom hon ut men var lite kall så fick inte ha henne direkt på stutts men sedan så fick vi ligga och värma henne å så.. gick din bra? theja kom i vecka 37+1...

2011-05-07 ▫ 10:21:40
http://thejasmamma.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: