What the hell..

... is wrong with me.

jag klarar fan inte av att somna.. är tokpigg!
jag borde ju vara helt död med tanke på att dom senaste nätterna har jag kanske sovit 2 timmar/per natt.
men just nu sitter jag mittemellan två dönickar som ligger och sover så sött..
Varga ligger och smackar och Henrik låter som en kaffebryggare med sin snarkmaskin.
Sitter och lyssnar på Mix megapol på radion vi har här i sovrummet..
Synd att dom spelar sönder alla låtar på mix megapol!


Vettefan hur jag ska orka med morgondagen
om jag inte somnar nu..
Det är ju så jävla mycket skit som skall göras imorgon.
Ska väl ta och åka ner på stan och titta på restaurang menyer för att sedan kunna bestämma mig vart vi ska ta och äta på tisdag kväll, måste väl boka bord också.

Tänkte lägga upp lite bilder i brist på annat....


Mammas allt.. tänk att man kan älska något så litet.
Gud vad jag och pappa din funderade hur du skulle se ut..


Tänk vilken underbart vacker person som låg i min mage.. helt fantastiskt!




Tänkte passa på att svara på en fråga som jag fått utav en läsare:

Postat av: Beatrice

Skulle du vilja ha fler barn fast du haft en väldigt svår förrlossning...elr är du rädd att det händer nått hemskt igen?

Svar: Jag vill jätte gärna ha fler barn, är inte alls rädd för förlossningen fast den var så hemsk som den var. Det är nog Henrik som är lite osäker om min kropp skulle klara av en förlossning till.  Har ju inte fått svar av läkarna än om det kommer gå bra att bli gravid igen, så får väl se. Men både jag och henrik vill minst ha 1 till barn. Vill ju ha ett barn inom 2 år. Varken jag eller Henrik vill att det ska vara större åldersskillnad mellan dom.


Var inte rädd att ställ frågor om de tär någonting ni undrar över!
jag svarar mer än gärna :)










NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: