Otroligt nöjd

Otroligt nöjd med håret,slänger upp bilder på min förvandling imorgon.
Samt bilder på kläderna och stumpan :)
Känns så otroligt härligt att gilla sitt utseende igen,kände mig lite lost i det blonda/gula håret.
Nu fattas de bara dimple piercings :) lär nog bli här framöver så småningom.
Ska nog göra dom var för sig,för läkningens skull.

Tycker så synd om min lilla älskling som är sjuk.. eller båda mina älsklingar är sjuk.

Är så jävla nöjd med min älskade dator! :D


XOXO



Elin

DIMPLE PIERCINGS FOR THE WIN!!!!! fan det är så jävla hett och du skulle vara så himla snygg i det. Fan sexigt ju. Bort med snakebitet och in med dimples! <3

2011-03-05 ▫ 21:35:17
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: