2011-03-13

Idag har jag haft fullt upp och imorgon kommer det bli ännu mer.
Får se hur mycket jag kommer kunna blogga.

Idag var Jag och Kakan(Kane,ena hunden) ute och sprang.. blev otroligt positivt överraskad vilken bra kondis jag hade. Var otroligt skönt att få vara ute och röra på sig.
Henrik stod inne och gjorde ordning mat med varga medans jag var ut en sväng.
Henrik ska köpa ett par löpardojor åt mig så ska ja och kane ut och röra på oss.
Kuma går det absolut inte att springa med.. han är aldelles för flummig och valpig(sen klarar nog inte hans leder av det än)

Gjort nya naglar ikväll.. :) blev enkel fransk manikyr med en pärla på ringfingret som matchar vigselringen och förlovningsringen :)
Ganska nöjd blev jag.. känner att det kunde blivit finare om jag inte haft varga i knäet.

 

  






NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: