2011-03-09

Idag är Henrik ledig och det är så skönt!
Han fick sitt nya spel idag (dragon age II)
verkar faktiskt vara riktigt roligt.

Stumpan ligger just nu och sover i babysittern.
Henrik tog stumpan imorse så jag fick sova.
Varga drömmer så konstiga drömmar så hon vaknar i ren panik och gallskriker flera gånger i timmen.
Vet inte om det är något med åldern att göra?
Känns inte speciellt roligt att umgås med en grinig bebis på dagarna för att hon vaknar hela tiden på nätterna.

Igår beställde jag en ny kalender från tryckdig.se
Kan vara bra nu framöver när det är massa saker som skall hända.
Hoppas jag får den innan veckan är slut!
Trodde att jag skulle få paketet idag som jag beställt från jollyroom i förrgår, beställt en ny nappflaska och nappar åt stumpan.
Men dom kommer kanske imorgon.



Senare idag ska vi ta en lång promenad och det kanske blir en resa till ica maxi.
Beror på om vi orkar.. annars tar vi det på fredag.
Måndag ska vi till Barnmorskan igen :)
Då ska vi äntligen ta sprutorna på stumpan..skulle egentligen ta dom förra fredagen men då hade stumpan feber. Sen bokade vi tid nu på fredag med då blev det uppskjutet en gång till för barnmorskan inte hade tid.
Så på Måndag klockan 11.45 blir det spruttagning på stumpis.
Jag längtar inte alls.. det kommer göra så ont i mig när dom tar båda sprutorna i benet på min lilla flicka.



Cattis

Vi har en såndär flaska hemma fast en mindre, den drack W ur när han var mindre och fick tillägg innan min mjölk hade kommit igång ordentligt. Jätte bra flaska som "ska likna ett bröst" sugmässigt :)

2011-03-10 ▫ 07:51:18
http://cattisenwiklund.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: