2011-03-05

Snart ska jag och stumpan ner till stan.
Ska inhandla en ny klänning åt henne och handla mat.

Färgade som sagt håret igår och tänkte slänga upp lite bilder.


Före


delat upp håret samt blött det som ska färgas först.


första färgen ilagd.


Efter


Klänningarna



Anonym

Helt fantastiskt hur ljust du fick till håret ändå! Och när jag såg den blonda bilden kan jag konstatera att jag tycker att du passar sååååå mycket bättre i mörkt! ;) HETT som fan blev resultatet sweetie. Har ni kommit fram till om ni ska komma ner till STHLM snart? PUSS

2011-03-05 ▫ 21:32:45
Elin

Vet inte om jag skrev att det var jag i tidigare meddelande.. hahah.. :D men det var jag som skrev om håret.. vem annars. :P PUSS

2011-03-05 ▫ 21:36:00
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: