2011-03-04

Igår var vi i birsta och jag fick min efterlängtade julklapp!
En alldeles egen LILA blogg dator :D
Den var ju sjålvklart slut i rosa annars hade jag lätt tagit den :)
Den är helt underbar!

Köpte även en leopard kjol från indiska men jag kommer använda den som tubtopp!
det följde även med mig hem lite smink,en klänning från märket KLING,hårfärg.
Nu är det enda som jag väntar på är mina underbara leopardskor från Nelly.se och min fina svarta klänning.

Varga mår inge bra idag...hon har feber och är lite snorig och är otroligt grinig.
hoppas jag hinner med allt jag ska ta och göra idag, tänkte fixa naglarna,färga håret,tvätta och göra en romantisk middag till älsklingen.

Ska ta på mig min nya klänning och känna mig snygg! 
Jag är otroligt nöjd över hur min kropp ser ut efter förlossningen,trodde inte alls att jag skulle kunna känna mig vacker efter graviditeten,fick otroligt mycket bristningar och gick upp väldigt mycket i vikt. men bristningarna bleknar och vikten har jag redan tappat plus lite mer, aldrigt vägt såhär lite på flera år. Visst har kroppen tagit rejält med stryk men jag fick den finaste gåva som någonsin kan existera. Min underbart vackra gudomliga Varga.









Elin

Helt sjukt med Ronja har köpt en sån där dator för bara några dagar sedan fast en Grön! HAHAHAH

2011-03-04 ▫ 20:17:38
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: