update

Nu är kyckling på upptining och jag och stumpan sitter på balkongen och myser i värmen.
Pappa hämtade oss vid 13.30 och åkte ut mot birsta.
Fixade tårtorna, så skönt att dom är klar!!
Kommer bli så jävla bra.
Åkte även in på Matservices utförsäljning vid menigo.
Fyndade HUR mycket mat som helst 3 för 10 kronor.
allt från 3 paket bindor för 10 kronor till gratis mjölk..
hihi runt 30 barnmatsburkar blev det. :)
Så otroligt nöjd, synd att man inte var där i Torsdags då det var så otroligt utplockat idag.

Ikväll ska jag och Henrik bara mysa... har så otroligt ont i huvudet och jag orkar fan inte röra mig någonstanns.
Slänger upp en bild på mina underbart goda kakor jag bakade igår kväll.



Matilda

jag önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-06-27 ▫ 22:53:01
http://matildas.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: