Önskelista


oj oj.. nu fyller man 22 år på söndag.

Det blir det fika här hemma, ska göra ordning tårta och baka lite annars smått och gott.
Den som är sugen kan ju alltid smsa eller kommentera inlägget nedan så jag vet hur många som kommer!! :)


Får efterfrågningar hela tiden vad jag önskar mig så jag tänkte det är väl lika bra att lägga upp en lista här.

Presentkort på Åhlens/IKEA/rusta/BOOM store/RUT mfl./Lindex

Gul/vit randig klänning på HM Storlek Small 
99;-



Linne Kappahl Storlek Medium
199;-



Shorts Kappahl Storlek 40
249;-



Nu ska jag natta lillan och sen ska jag glo på MTV movie awards 2011. :)



i min lilla lilla värld

Presentkort går alltid hem

2011-06-07 ▫ 21:35:29
http://saratilling.se
eellaaa

Tack så mycket :D

Dock så äre inte lika fint nu när jag tvättat det haha

Varför blir aldrig frisyrer som man tänkt sig? xD



Jätte snygga kläder :D Hoppas du får alltihopa! ^^

2011-06-07 ▫ 22:00:47
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: