2011.06.25

Vilken härlig dag/kväll det var igår.
Helt slut idag men det är det värt.
Idag kommer Elin och André hit och äter lite grillade rester med oss. :)
Super mysigt.


Jag har inga bilder ifrån igår än..
men jag lovar att jag slänger upp dom när dom finns.

Måste verkligen ta mig i kragen imorgon och åka in till Ica Maxi och beställa tårtorna till Dopet.
Det börjar närma sig dopet så nu är det bara lite små detaljer som skall ordnas.
Jag har verkligen beslutsångest över låten som ja ska sjunga.. vet inte riktigt vad jag ska göra.


Nu måste jag springa..
Varga är super busig idag och vägrar ligga still på ett och samma ställe.



Mamma Wendela

hallå, ja min mage är stor! Men inte är jag i v 31 heller.. Jag är i v 35 nu :) :D

2011-06-25 ▫ 13:07:09
http://mammawendela.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: