första juni tvåtusenelva

Fått hem kuponger från EON och idag klickade jag hem en fotobok, helt gratis från fujidirekt.
Jag ÄLSKAR fujidirekt, dom är billiga och snabb i leverans.
fotoboken skulle egenligen kostat 345 kronor + 59 kr frakt.
Med ett litet sms från mobilen så fick jag en kod så jag behövde inte betala ett öre.
hur underbart är inte det?

Nu har jag städat klart köket, imorgon väntar dammsugan och skurhinken på mig.
Får besök utav Henriks mamma imorgon.
Jätte trevligt ska det bli!
Känns faktiskt lite tråkigt att man inte har hela familjen i närheten..
jag har ju min syster & hennes familj i stockholm medans henrik har både hans mamma & hans bror m. familj.
Det ska bli skönt att komma ifrån den här lägenheten och komma neröver.
nu är det helt bestämt.
Jag tvekade lite innan pga att jag har ju mina vänner och min andra familjemedlemmar här uppe.
Men tyvärr så finns det inte nå vidare jobb här uppe och låga löner.
Jobb och pengar behöver man ha för att kunna leva.
nog babblat.

Imorgon jobbar henrik morgon så han har gått och lagt sig, ganska skönt att ha egentid medans dom andra i familjen ligger och vilar huvudet på kudden.

blir tyvärr ett inlägg utan bilder.. min kamera kabel har fått fötter.



Malin & Prinsessan

Men tack för din fina kommentar!

Hoppas ni får en bra dag!



Kram kram

2011-06-02 ▫ 10:48:28
http://malinkarlstrand.blogg.se/
Erika

Vilken underbart vacker tös du har!



Hade jag inte varit så chockad hade jag gjort det helt klart, men ilskan kom först ca 30 min efteråt tyvärr. Föraren ska tas in på samtal åtminstone!

2011-06-02 ▫ 14:27:53
http://www.mylittlewords.se
Emilie

Ja det var hur härligt som helst :) Filt och picknickkorg låter inte heller helt fel ;)

2011-06-02 ▫ 18:27:56
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: