2011.06.26

Idag har det verkligen varit en seg dag.
Jag har bara städat och städat.
Varga hon har skrikit och skrikit.
Stumpan har jätte hög feber och är inte alls nå vidare pigg.
Ska snart gå på en promenad och se om hon somnar i vagnen, hon vägrar ju somna i spjälsängen.

idag till middag blir det grillat kött som vi inte åt upp igår och klyftpotatis.
ska bli så gott!
jag ÄLSKAR verkligen grillat..

jag hoppas verkligen att sommaren kommer hit till sundsvall snart.. känns otroligt konstigt att till helgen är det redan juli och det är jätte tråkigt väder?
Nä nu får solen komma så man blir lite brun nu när man är mammaledig.
Sägs ju att det ska vara Sol den 3:e Juli, det får jag verkligen hoppas på.

nä nu ska jag börja klä på stumpan så vi kan bege oss ut på en härlig kvällspromenad.
kanske möta pappa som skall gå hem från jobbet..?

måste verkligen ladda in bilder från telefonen så det blir lite roligare inlägg.






NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: