2011.06.19

Idag har jag verkligen inte ansträngt kroppen i onödan.
följde med henrik ner på stan när han skulle jobba.
Köpte mig 2 linnen och 2 par shorts på Cubus.
Provade shortsen på Cubus men måste ha rasat några kilon påvägen hem för när jag kom hem och provade dom så var dom för stor, tur att jag inte klippte bort lapparna.
Så måste åka ner och byta dom imorgon..

Gjorde storkok på Chicken curry idag, blev super bra!
Så nu har vi matlådor för bra många dagar framöver. :)

Idag har Varga varit en riktigt klängis.. hon har inte velat suttit i babysittern eller i gåstolen.
Hon brukar ÄLSKA att sitta i dom två sakerna men idag var det ingen hit.
Tänderna på överkäken som spökar kanske?

Imorgon kommer dagen som jag och henrik har väntat länge på...
Elin, André och lilla Igor kommer på besök i hela 2 veckor!! :D
Hur gudomligt är inte det??



Elin

Det kommer bli underbart! Hoppas bara Kane och Igor blir lika goda vänner som deras ägare. <3

2011-06-20 ▫ 01:10:18
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: