2011.06.16

Oj vad jag har gjort grejer idag..
det är massa olika lister och planeringar som är här hemma. :)
ska bli roligt och se hur det blir i slutändan.

Imorgon kommer en person hit och hämtar skrivbordet.
Sedan efter det ska jag lägga ett paket på posten och åka och handla.

Klockan 18.00 ska jag ÄNTLIGEN tatuera mig igen!
jag måste säga att det var ett bra tag sedan sist.
Undra om ja kommer ligga och gråta i smärta eller om det inte kommer göra speciellt ont.
Någon som tatuerat baksidan av låret som kan dela med sig?

nu ska jag sätta mig och fylla i massa viktiga papper och gå och ta ett härligt bad.




Katta

Ja allt är bara bra här hemma! :)

Vad kul att ni bestämt datum, blir bra i skönskyrka :)! Lixom mittimellan alla :)! Då får ni antagligen vår vigselpräst som doppräst. Maria Scharffenberg :).

Ja er far är ju för lustig...not! Askalas ringde han och surrade om allt möjligt ...tydligen ska han till kenya i 3 månader??!! Därför har han ju inte tid med sina barn och barnbarn...Tror han att nån går på det? Tycker lite synd om honom faktiskt, han är ju verkligen alkolist nu. :(

2011-06-17 ▫ 11:00:02
http://kattasjolie.blogspot.com


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: