2011.06.14

Underbara barn..
Dagen börjar ju bra, har hunnit sovit 3 timmar typ.. nu är Varga vaken som en lärka..
det är inte mamma.

hörs senare.



Elin Parment

Har också haft en trevlig natt. Gick och la mig 00:00 André gick och la sig 00:30 och 01:20 vaknade Igor och gnällde, då fick André gå ut med honom, sen så la vi honom i sängen en sväng så han somnade innan vi petade tillbaka honom i sin egna säng. 04:00 Samma visa men då tog jag upp honom sen somnade han i sängen och jag la tillbaka honom i sin säng när han somnade. 07:00 samma visa, men André gick upp och ut med honom, sen lekte jag med honom lite så han kunde bli trött medans André däckade på soffan. Efter en halvtimmes lek la jag mig och Igor i sängen. Vi sov tills 11:00 (TUR det!)

2011-06-14 ▫ 11:34:07
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: