2011.06.08

Nu har Varga slagit upp sina blå.. Hon är på det sämsta humöret ever och jag är tröttare den jag någonsin varit. Hon har somnat, sovit kanske 30-45 min och sedan vaknat och skrikigt i 40 min... Så har natten hållit på.
Jag har gått med hon i famnen och försökt att få henne att lugna ner sig.
 Det har gått bra att ligga i min famn.. Men så fort jag la mig ner eller la ner henne så blev det gallskrik.
Tur att Henrik är ledig idag...då kan jag lägga mig en stund på dagen.
Den här natten vill jag inte uppleva igen.. Den värsta någonsin!

Idag hade vi tänkt åka till birsta och gå på Ikea..
Men det får bli någon annan dag, orkar knappt stå upp.



Malin & Prinsessan

Ja, vi får dra ihop nån träff :) Är lugnt på den fronten annars nu över sommaren :)



Hoppas ni får en bra dag!

Kram kram

2011-06-08 ▫ 10:17:53
http://malinkarlstrand.blogg.se/
Emilie

Det lät inte som du hade nån härlig natt. Hoppas hon blir sig själv igen ;)

2011-06-08 ▫ 21:01:46
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: