2011.06.01

Idag är varga 6 otroliga månader!
Säger som alltid att jag förstår ärligt inte vart tiden har tagit vägen.
min lilla bebis har nu blivit en person och har ett rejält humör.
hon är en väldigt bestämd liten dam.

Några saker som Varga kan nu när hon är 6 månader:
- Hon kan sitta upp men efter en stund så blir det tippning.
- Hon kan byta leksaker/mat mellan båda händerna och stoppa dom i munnen
- Hon har fått 2 tänder (nere) och 2 till(uppe) är på g.
- Hon skrattar som en tok och det roligaste hon vet är när vi leker med Kane(hunden)
- Hon ÄLSKAR att bada, hon kan vara i vattnet hur länge som helst utan några som helst problem.
Och massa andra saker...

Det är så otroligt fantastiskt att se hur hon utvecklas för varje dag som går..
så underbart!


Slutade även amma helt idag :)
Spänner som fan i tuttarna, men nu biter hon mig mer än suger så det är ingen mening.



Emilie

Fråga han om han har lust med att tatuera min handled. "Ellen 110101" i skrivstil. Typ hur mycket han ska ha för det :) Ha en härlig dag ! Puss på er

2011-06-01 ▫ 12:05:23
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: