2011.07.30

Nu är vi snart påväg ner till stan för att hämta ut paket.
Ska nog gå en sväng och kolla om man hittar någonting också.
Lär nog svänga förbi Tatueraren när man ändå är där nere och springer.

Ska försöka hinna med att veckohandla idag också.
på måndag börjar jag och henrik med LCHF :)
ska bli otroligt härligt!
är så jävla pepp.



Idag har min syster sin fest i stockholm och jag ångar så otroligt mycket att jag inte tänkte att ja kunde åka med min bror ner.
Ja hoppas att du får en trevlig kväll syster yster ♥



Elin Parment [fotograf]

you go with the lchf!!!! det kommer gå bra! men var stenhård en hel månad. Inge fusk! ;) puss

2011-07-30 ▫ 22:39:56
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: