2011.07.18

Usch längesedan man skrev något nu.
Jag har tappat orken just nu och prioriterar inte bloggen.
Känns bara ännu jobbigare att tvinga mig själv att skriva någonting.

Idag spöregnar det ute och det tycker jag är otroligt jobbigt för mitt huvud vill sprängas och vi ska åka och handla massa byggmatrial.
Måste få tag på en släpvagn som har kåpa.



VARGA'S UTVECKLING:
Varga sitter helt själv, hon kan även sätta sig upp från liggande.
Hon babblar hela tiden.
Det är annorlunda "ord" som kommer ur hennes mun.
typ "mammammammamma" , "dadaddddaa", "ehehehehe"....
Kanske det är början för att säga mamma och pappa? :)
Varga har även börjat ställa sig upp på knä för att "krypa".
Hon har lyckats tagit ett "steg" men sedan tippat.
Hon äter i stortsett helt själv, fast mycket hamnar på golvet(vilket Kane tycker om).´

Tänk att Varga snart är 8 månader!
14 dagar kvar.


Schema:
Vaknar: 06.00-08.00
myser med mamma/pappa
Gröt: 09.00
Leka
Lunch: 12.00-13.00
Sova
Mellanmål: 14.30-15.00
Leka
Middag: 17.00
Leka
Gröt: 19.00-20.00
Sova
Får ersättning när jag och henrik går och lägger oss.






mer bilder kommer sen..





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: