Birsta

idag har jag och älsklingen varit in till birsta en snabbis. :)
Vi handlade lite basvaror och hårfärg åt lilla mig.

Igår kväll fick jag cepe ryck och bestämde mig för att blondera mig, så nu sitter jag här med färgen i huvudet och hoppas och ber till gudarna att det blir någolunda bra.
Köpte en avfärgning, Mood ljusblond och Mood ultrablond.
Hoppas att det blir någon skillnad.

Nu är avfärgningen klar och det syns inte en jävla skillnad, jippi!
ska nu slänga i den ultrablonda färgen och se om den biter på mitt jävla hår.
detta inlägg har tagit 2½ timme att skriva..




Jossan

Men spännande att se hur hela resultatet blir ;) Hur gick det med lillstumpan på Birsta då? Bra? =)

2011-01-18 ▫ 17:25:57


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: