1 januari

Idag är min älskade 1 månad gammal.
tiden bara springer iväg.
hon har verkligen en bestämd vilja våran lilla tjej, det är verkligen hennes väg eller ingen.
Som förut när hon låg hos Henrik för att jag skulle göra mig iordning, så får hon för sig att börja tokskrika och Henrik gör allt i sin makt för att få henne att sluta gråta..men han lyckas inte.
Så kommer han och sätter sig bredvid mig när jag sminkar mig och då slutar hon att gråta. :P
Hon ville bara se mamma.. :)

Vilket år det varit 2010..

Jag och henrik gifte oss och 3 dagar efter bröllopet fick vi världens underbaraste present, ett plus på stickan.
 

Den 14 maj fick min bror Jens en liten dotter vid namn Jolie.


15 Maj tog jag första magbilden (vecka 13)




Den 22 Juni fick vi första tiden för Ultraljudet









NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: