2011-02-01

Idag blir stumpan 2 månader!!

Varga hon är jätte sjuk.. inte alls roligt.
Jättegrinig,hosta,hög feber,diareé och jätte hängig.
Var till akuten igår efter jag pratat med sjukvårdsrådgivningen och dom sa att vi skulle åka in.
Så vi åkte in och var väl inne där vid 23 tiden.
Dom gjorde undersökningar på henne och det enda dom sa var att vi skulle komma tillbaka på torsdag om det inte gett med sig.
Kom hem vid 1 tiden och både jag och varga har sovit otroligt dåligt inatt, så idag har vi en riktigt mysdag.
Hon är jätte mammig och så fort jag lägger ner henne i vagnen eller babysittern så vrålskriker hon som om det var världens undergång.
Det är andra dagen med hög feber idag och den ser inte ut att vilja gå ner, snarare tvärtom.

Idag ska jag försöka hinna med att städa för imorgon kommer det hit massa folk för att besikta lägenheten så det inte är nå vattenskador eller någonting annat som är tok.
Så imorgon ska vi upp tidigt, någonting som varken jag eller varga är van vid. :)


Jag håller på att göra om bloggen, så för tillfället så kan det strula med allt möjligt men innan veckan är slut så ska allting vara ordnat.
Har inte riktigt tid eller ork att sitta och greja med koder just nu.
Ha tålamod :)


Kane "mysmongo" Norberg


Mammas lilla björn


Glad bebis <3


Mammas sjukling..





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: