2011.12.22

Tänk vad tiden springer iväg.
Om 2 ynka dagar så är julafton. Idag har jag,Varga och Gudrun varit och storhandlat samt slagit in massa julklappar.
Just nu har jag gjort något farligt... Suttit mig ner.
Blev helt sjukt trött... Det är tur att det blir en tidig ikväll. Henrik kommer väl hem om en halvtimme.

Imorgon hoppas jag på att Varga sover till klockan 7 iallafall. Jag är så otroligt trött.

Glömde ju berätta att jag och Henrik var ute och åt på en underbar restaurang i stan. Jensen gøthouse. :) otroligt gott!!
Min tallrik nederst.



eellaaa

Weehooo för 2 dagar kvar! :D



Gud så gott det ser ut :D

2011-12-22 ▫ 23:04:21
http://eellaaa.blogg.se/
Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Hihi, jag blev så chockad! :D mitt i all stress, svetten rann och jag kände att ja bara ville springa in o köpa förbannade åkpåsarna och sen sätta mig på tåget hem och BUMS ner i badet! Så först såg ja inte att de va du, utan hälsa... o sen tänkte jag: vart i helskotta känner jag igen henne ifrån!! :D



Men hallå, vad har jag missat! Blev alldeles snurrig igår, väntar ni en till? GRATTTIS isåfall <3

2011-12-28 ▫ 11:02:27
http://mammasangel.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: