2011.12.14

Idag har jag och Varga varit hos Emilie och Ellen. :)

Jag sitter just nu och har riktigt mamma mys.
Sitter och dricker cola och äter chili cheese. Hur fantastiskt gott är inte det?!?!!! Helt sinnessjukt gott.
Tack Ella som visade mig dom! <3

Nä, nu tittar jag vidare på arga snickaren och sen blir det ett härligt bad med ansiktsmask! :)





Frida - Mamma till Elsa & lillebror i magen

Jag hoppas Elsa somnar snart. Jag la mig med henne kl 21 och somnade som en stock jag med ;)



Tråkigt att det inte blev så att vi åkte idag men jag är lite töntig av mig och tycker att maten ska stå på bordet kl 16 när johan slutar. Eller ja, när han kommer hem. Så därför blir det lite sent med 15 :) Hoppas ni hade skoj! Kram

2011-12-15 ▫ 14:13:52
http://allgren.blogg.se/
eellaaa

Det var så lite så gumman!

Hela världen borde proppa i sig friterad ost varje dag! <3

2011-12-15 ▫ 15:59:04
http://eellaaa.blogg.se/
Emelie

Ja just ! Vilken tur att du fick äta dom! Inte alla som fick de nämligen för hon har ensam rätt på dom. Hoppas dom var goda, har ej fått tillåtelse jag..=(



Hoppas det är bra med dig å Varga!

2011-12-15 ▫ 22:16:36


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: