2011.12.07

Idag är en en riktig innedag.

Igår ramlade mammas hjärta så himla illa så vi fick åka en sväng till akuten.
Hon hade bitit sig i läppen,skadat framtänderna och strängen på överläppen hade spruckit.
Vi ska tillbaka om en vecka för att kolla så att tänderna inte börjat ruttna.

I måndags kväll så skrev vi på överlåtelsepapprerna för lägenheten och fick handpenningen. :)
Allt känns så himla bra, nu måste vi bara hitta en annan lägenhet då vi har utflyttning 1 februari. :)

Kom hem ifrån Stockholm i måndags, varit och myst med syster victorias nya tillskott. :) lilla söta bebis.
Se vad det blir för namn på honom. :)

Nä, nu ska jag orka göra mig klar för att gå en sväng med Kane och Varga.
Önskar bara det fanns mer snö så man kunde dra Varga i pulka.. Vi har ju dock bara en jätte stor pulka så vet inte om hon kan sitta i den.


xoxo



Anonym

2011-12-07 ▫ 11:36:46
eellaaa

Stackars Varga! :( <3



Har dom inte avslöjat namn än på lill bääsen??? Jag vill ju veta! haha :D



När åker du ner nästa gång? Tänkte om man hinner ses? Jag ska till mamma nu på söndag ^^

Kramar

2011-12-07 ▫ 12:07:28
http://eellaaa.blogg.se/
Anonym

2011-12-07 ▫ 15:21:20


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: