2011.08.26

Usch vad dåligt det blir med updates nu förtiden.
Just nu är stumpis jätte sjuk, igår åkte hon på magsjuka så pappa henrik ska köpa med sig vätskeersättning.

När Henrik kommer hem ska jag ta och dra iväg till Birsta för att handla lite mer färg.
Blir jätte bra, hoppas verkligen på att vi hinner med att bli klar innan måndag.

Fått hem lite fler saker ifrån HM beställningen som jag la i slutet av Juli.
Tänkte hämta resten av beställningen senare idag.

Samt en beställning från Jollyroom.se (Regnskydd till vagnen)



Sandra

Tack så mycket :) ska åka och köpa mig en LCHG-kokbok snart, så jag kan köra igång :) ska äta kött & sallad idag :) går det bra med gurka,isbergssallad och tomat? :)

2011-08-27 ▫ 11:56:25
http://solochic.blogg.se/
Emilie

Vi ses gärna på tisdag :) Skulle ni lägga ut lgh imorn? På blocket eller blir det mäklare? Puss

2011-08-28 ▫ 23:41:04
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: