2011.08.08 update

Är det bara min blogg.se som strular som attans???


Hur som helst..
Varit ute och grejat hela dagen.
Bilder kommer senare.

Imorgon ska vi träffa Emilie och Ellen, ska bli spännande att få se hur allt ser ut.
har ju sett de på bild men de är ju inte samma sak som att se de i verkligheten ;)

Imorgon ska jag även försöka hinna med att hämta ut ett paket.. se vad de kan vara för spännande.
om jag inte hinner med det imorgon så får det bli på Onsdag, då är ju Henrik ledig så då blir det att fara till Birsta för att handla lite mat och gå in på arken och mediamarkt. :)


Nä, nu ska jag fortsätta med Vargas nya tavla :)



sanna

Va mysigt, vill också ta en tripp ner dit snart! :)



Åh jaha, ja du får hemskt gärna kolla upp de, skulle ju va supersnällt! :)

2011-08-09 ▫ 09:30:03
http://sannabacklund.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: