2011.04.20

vilken natt och dag..

började vid 1 tiden igår natt att få otroligt ont i magen, det gick verkligen inte över.
jag låg och krampade på golvet och fick skrika på henrik som kom springandes med en hink så ja kunde kräkas.
kräktes 5-6 gånger och var yr, smärtan i magen blev bara värre och värre.
Tog alvedon som ja sedan kräktes upp och började få smärta i ryggen.
klädde på mig för att ringa på en taxi till sjukhuset då jag svimmade av smärta i vardagsrummet.
Som tur var hann jag säga till henrik att "nu svimmar jag" så han tog emot mig..
annars hade jag haft en bruten näsa också.
Henrik ringde ambulansen och dom kom och hämtade mig.
Fick ta massa prover och ultraljud och då konstaterade dom att jag har infektion i kroppen och gallsten.

Gallsten av alla jävla saker..
så nu framöver blir det mer tablettätande och ultraljud.
Sen om stenarna är så stor som dom tror att dom är blir det operation.

jippi.



Katta

Huva! Ja gallsten är inge vidare! Det är ju väldigt smärtsamt. Min bror har haft väldiga problem med det, samt inflamation i bukspottkörteln.

Hoppas att det går över snabbt så du slipper ha långvariga problem med det! Tänker på dig gumman!

Kramis

2011-04-21 ▫ 08:19:41
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: