2011.04.18

Just nu håller jag på att baka småkakor.
Det blir syltkakor och kanelkakor.
(bilder kommer när dom är klar)

suttit och sökt efter lägenheter hela dagen.. så spyless på den här lägenheten.
Förhoppningsvis så får vi tag i brf ordförande för att disskutera om rep fonden.
Löser det sig så kommer väl renoveringen att sätta igång nästa vecka.
Då skulle vi uppskatta all hjälp som vi kan få. :)
(sätta panel,lister,gipsa,spackla,måla,snickra spotlåda och skolåda)



Elin

Hej babygirl!



Vädret här nere är soligt men jag hoppas på att det blir liite mer moln för fotograferandet skull.. Svårare att ta bra bilder i VRÅLSOL. Ja jag längtar jätte jätte mycket jag också! <3<3 Men det går snabbt nu!

2011-04-19 ▫ 10:43:07
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: