2011-04-06

Varga har blivit så otroligt omöjlig att söva ner på nätterna, jag hoppas det är tillfälligt.
Igår när hon skulle sova så började jag vid halv 7 och hon somnade en snabbis sen skrek hon fram till kl 12.
Gjorde allt i min makt för att få hon att sova men det gick verkligen inte, det var gallskrik.

Idag har jag och henrik varit på försäkringskassan (igen) och vi gick till Lidl och handlade lite smått.
Stumpan har vaknat till och från hela kvällen och gnällt och skrikigt.. snälla säg att det är tillfälligt?
Sitter just nu och planerar för att renovera klart lägenheten.. jag har skrivit massa intresseanmälningar på hyreslägenheter. Vi ska ta och flytta så småningom och hamstra lite pengar sen drar vi mot stockholm för där finns det jobb.

Imorgon jobbar henrik och jag ska ta och storstäda lägenheten.. ser inte alls fram emot det.
Ska även ta och pyssla lite med Dopinbjudningarna.

GÖRA
- Ringa hsb
- Ringa kyrkan
- städa
- färga håret
- göra dopinbjudningar





Elin

Tack för komplimangen Sweetie <3 Hur går det med försäkringsbiten? pusspuss

2011-04-07 ▫ 23:11:52
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: