hua vilken dag

Dagen började otroligt bra.. kom verkligen inte upp ur sängen.
Mina höfter och ben kunde inte klara av att röra sig, en otrolig ilande smärta i höften och helt kraftlös i benen.
Fick ringa en kille som kunde hoppa in och jobba istället för mig (tack och lov) hur skulle det annars gått.
Har precis kunnat gå lite bättre men gör fortfarande fruktansvärt ont, så kommer vara hemma imorgon också.

Det har blivit så otroligt svårt att sova på nätterna så nu sitter jag i stortsett och sover.. otroligt roligt?
Min mage har börjat knäppa?? det är små klickljud som kommer från lillan och jag är otroligt orolig över vad det kan vara? känns så otroligt konstigt att höra detta ljud och undrar om det verkligen är normalt??
Idag har det klickat extra mycket..? hört det minst 5-6 gånger.

Kan verkligen inte förstå att det bara är 57 dagar kvar innan lillan är här, kan även vara färre eller fler dagar det vet man inte :) spännande som attans är det.
Den 4 ska vi till barnmorskan igen och då blir det väl blodtagning,urinprov,blodtryck,kolla
hjärtljudet och mäta magen :)

nu blir det mat, köttfärslimpa med brunsås och potatis. mmmmmmmmm





jag älskar er så oerhört mycket



Cattis

Klickljudet är det inte riktigt någon som vet exakt vad det är, men det tros vara barnets leder som du hör nu i den senare delen av graviditeten och är otroligt vanligt så du behöver inte vara orolig! :)

2010-09-29 ▫ 06:44:46
http://cattisenwiklund.blogg.se/
André

Hejsan! Superfin bild på er två! Kolla in min blogg nu också...ska börja posta lite inlägg ikväll tänkte jag. =)

Hoppas allt är bra, säg till Nobba att han ska ut på live ! :D kram bruden

2010-10-01 ▫ 16:59:35
http://hellogoodbye.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: