2010-09-12

Igår var det barndop och det var otroligt trevligt!
Jolie var så otroligt söt i sin dopklänning :)
Längtar otroligt mycket tills vi ska ha dop till våran lilla prinsessa :)

Nu är det bara 3 dagar kvar innan jag och älsklingen åker ner till Västerås.
Onsdag klockan 18.08 går tåget ner till västerås, sen klockan 07.30 på torsdags morgon så åker vi ner mot ullared :).
Hua.. vad jag och älskligen ska handla bebissaker.

Inatt har varit en riktigt jobbig natt.. lilltjejen har sparkat mot mina revben och legat otroligt konstigt så jag haft svårt att andas.. varit upp och vankat nästan varannan timme. Fick även en trevlig spank av henrik på röven :P hahaha han låg och sov och drömde något. Jag låg utan täcke och tittade på honom och tyckte han var så söt. Sedan la han handen på min röv och drog på en rejäl smäll med näven! hahah fan vad jag skrek!!

Henrik ska strax åka och träna, så nu ska jag ta och flytta spjälsängen så jag kan fortsätta måla den när han åker. :) blir jätte fint! Vit och fin.



ängla.




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: