Tyst tisdag

Är inte alls pigg och glad idag..
Lust och lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.
Inte sovit mycket alls inatt, varit uppe och vankat.
Förvärkar är inte himlen... längtar så oerhört tills dom riktiga värkarna kommer så lillan kommer ut.
Tycker det är bra orättvist att i mitten av graviditeten sover man som bäst när det egentligen är i slutet man borde få sova ut, för att "ladda" batterierna inför förlossningen och sömnlösa nätter.

Den senaste vecka har jag kanske fått sovit max 1½ timme i sträck.
Sen fått gått och kissat eller vankat för foglossning eller förvärkar.
livet är bra underbart.
Som sagt vill bara att skruttan ska vara här nu så jag får tillbaka min kropp och får gosa med henne.

Fått en ny bristning.. hade en vid navelpiercingen ca 1 cm.
Men igår såg henrik när jag skulle klä på mig att det kommit 4 små små streck vid undersidan av magen.
KUL??? nej.. inte direkt och jag som är så otroligt noga med att smörja mig.
Dom har bara ploppat upp under natten för dom var inte där i förrgår.
Får hoppas att det inte blir värre.. inge roligt alls.

Tänkte slänga upp några snabba bilder hur vårat sovrum såg ut innan vi började lägga golv och sätta panel.






Efter bilder kommer så fort sovrummet är klart :)








NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: