Snabb uppdatering

Slänger upp ett snabbt inlägg.. så otroligt trött så orkar inte skriva nå längre inlägg.
Blir en större uppdatering imorgon.
Har nu haft min babyshower och det var otroligt roligt!! :D
hade väldigt trevligt och åt väldigt god mat :)

Tackar åter igen för alla underbara paket som jag/vi fick!
Så himla tacksam!

Bilder på presenterna:


Fick underbart kort av min syster Victoria & ett par söta strumpor.
Mosters älskling har målat av mig med bebis i magen :)


All dekoration och en bitring som jag fick utav Josefins faster Elisabeth!


En otroligt fin och mysig björndress till lillan.
Tack Victoria Ström! <3


Josefine hade gjort en blöjtårta <3
Fick en skyddsängel av syster Veronica.

Imorgon berättar jag mer om vad vi lekte för lekar, kommer mer bilder och kommer även skriva upp alla gissningar på datum/vikt/längd. :)










Cattis

Oj vad fina saker! :) Ja jag kommer nog att lägga in ett klipp framöver när jag sjunger, men eftersom allt filmades med systers filmkamera så måste vi få filmen först :)

2010-10-31 ▫ 08:07:17
http://cattisenwiklund.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: