En vanlig torsdag

Imorgon går jag in i vecka 34 :) oj vad tiden går fort.
Var hos barnmorskan i måndags och hon har fixerat huvudet neråt,men en aning ruckbart.
Det mesta är fixat här hemma till bebben.. ska bara tvätta kläderna men det ska jag nog inte göra än på ett tag.
För då kommer dom bli så himla dammiga eftersom vi inte suttit ihop hennes byrå.
Skulle åka och slänga massa sopor idag men det kommer inte bli av för henrik fick hoppa in och jobba.
Får väl helt enkelt ta det till veckan när det finns tid för det.

Detta är vad som är kvar att göras innan vi kan flytta upp.
- lägga klart golvet (max 2 tim)
- Sätta panelerna (kan ta lång tid..)
- Köpa och sätta lister (1-2 dagar)

Skulle vi vara duktiga så skulle vi säkert vara klar till veckan.. men det kommer vi nog inte hinna.
För vi båda jobbar och vi måste hitta någon som kan köra oss.
Fast vi hoppas ju såklart att vi blir klar snart..för jag vill hinna sova där uppe ett par nätter innan lillan kommer.


Nu ska jag ut på en långprommis.. se vad som händer sen. :)
Skulle så vilja gå på bio eller birsta..




ängla




Cattis

aww kul med magbilder! :D

2010-10-08 ▫ 17:31:22
http://cattisenwiklund.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: